Nationaal Monumentencongres 2017: Prijs Jong MonumentenTalent!

Meld tot 18 oktober jonge professionals aan voor de Prijs Jong MonumentenTalent!

De erfgoedsector zit stampvol jong talent. Voor het vierde jaar zet de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed deze talenten uit alle delen van monumentenland in de schijnwerpers tijdens het Nationaal Monumentencongres op 9 november. Ook niet onbelangrijk: het Jong MonumentenTalent wint een volledig naar eigen wens samen te stellen ontwikkeltraject. Bijvoorbeeld een prachtige studiereis, een interessante cursus of de mogelijkheid om die sluimerende professionele wens nu eindelijk uit te voeren.

Is de jonge professional in uw organisatie of netwerk een ambassadeur voor zijn of haar vakgebied? Is het een held op de steiger, een echte projecttijger of als ondernemer een voorbeeld voor jong en oud? Door een talent aan te melden kan u zijn of haar carrière een geweldige boost geven!

De Prijs Jong MonumentenTalent wordt georganiseerd in opdracht van de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap en de prijs wordt gefinancierd door het Mondriaan Fonds.

Kijk hier voor meer informatie en aanmelden. Heeft u vragen? Mail dan naar Gábor Kozijn.