Meld jonge professionals aan voor de Prijs Jong MonumentenTalent

De erfgoedsector zit vol met jong talent. Voor het derde jaar worden talenten in de schijnwerpers gezet tijdens het Nationaal Monumentencongres op 10 november 2016 met als thema ‘bestaande waarden en nieuwe waardering’. Dit jaar wint het Jong MonumentenTalent een uniek ontwikkeltraject.

Is de jonge professional in uw organisatie een echte ambassadeur voor zijn of haar vakgebied? Is hij of zij van onschatbare waarde geweest tijdens een project? Of door ondernemingszin een voorbeeld voor jong en oud? Meld de jonge professionals in uw organisatie aan voor dé talentprijs binnen de monumentensector!

Door een talent aan te melden kan u zijn of haar carrière een mooie boost geven! De winnaar krijgt namelijk een gepersonaliseerd ontwikkeltraject aangeboden om zich verder te ontwikkelen in de erfgoedsector. De Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed verzorgt de uitvoering van de stimuleringsprijs in opdracht van de minister van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. Het ontwikkeltraject wordt mogelijk gemaakt door het Mondriaan Fonds.

Meld hier het talent vóór 25 oktober 2016 aan. Op deze pagina zijn ook de voorwaarden vermeld.