Helpdesk ERM-certificering - 14 mei 2024

Werkt u met uw bedrijf in de restauratie en/of in erfgoed? Wilt u meer weten over de waarde van het kwaliteitskeurmerk van het Erkende Restauratiekwaliteit Monumentenzorg? Overweegt u een ERM-certificaat en vraagt u zich af hoe u dat moet aanpakken?

Tijdens deze sessie verzorgt Stichting ERM een informatieve kennisbijeenkomst voor bedrijven die vragen hebben over certificering volgens een ERM-richtlijn. Na de toelichting over ERM-certificering en het auditen is er ruimte voor 1-op-1 gesprekken met een hapje en een drankje.

Klik hier voor het programma.

Datum: dinsdag 14 mei 2024
Tijd: 15.30 uur – 16.30 uur
Locatie: Beurs Monument 2024 | Brabanthallen ’s-Hertogenbosch, zaal Praktijktheater Gebouwd Erfgoed

Wat neemt u mee uit deze sessie:

• Na deze sessie heeft u inzicht in wat een ERM-certificaat uw bedrijf oplevert.
  • U weet welke voorwaarden er gelden voor een ERM-certificaat. Een ervaren auditor geeft een inkijk in de werkwijze van het toelatingsonderzoek, het praktijkonderzoek en de vervolgaudit zodra u het certificaat heeft.
  • U heeft inzicht in hoe u zich kunt voorbereiden, wat de kosten zijn en welke Certificerende Instelling u kunt benaderen. Als gecertificeerd bedrijf ontvangt u het certificaat en mag u het kwaliteitslogo voeren. Stichting ERM denkt met u mee en helpt u op weg in het Certificatieproces. Leer van andere ERM-gecertificeerde bedrijven hoe u uw concurrentiekracht vergroot, vertrouwen schept bij uw opdrachtgevers en wordt herkend in het professionele netwerk met erkende bedrijven.

U kunt zich hier aanmelden.

Bestel hier uw (gratis) toegangskaart
U kunt de beurs gratis bezoeken als u zich van tevoren registreert via deze link. U kunt zich hier ook aanmelden voor deze kennissessie. Een ticket geeft ook toegang tot de vakbeurzen ‘Renovatie & Transformatie’ en ‘Houtbouw’. Een kaartje aan de deur kost € 30,00.