Kennisbijeenkomst Restauratie toekomstbestendig - dinsdag 25 april 2017

De Nationale Monumenten Organisatie en de Stichting ERM nodigen u uit voor de inspirerende kennisbijeenkomst Restauratie toekomstbestendig op dinsdag 5 april van 13.00 – 16.30 uur in de aula van het Klooster ter Eem in Amersfoort (Daam Fockemalaan 22).

Het maximaal aantal deelnemers is bereikt. U kunt zich helaas niet meer aanmelden.

Het programma voor deze middag is als volgt:

12.30 uur: Zaal open, ontvangst met koffie en thee

13.00 uur: Opening door Isja Finaly (Vereniging Hendrick de Keyser), dagvoorzitter
                  Uitvoeringsrichtlijnen en Restauratiebestek: wat willen en kunnen we daar mee?

13.25 uur: Professioneel opdrachtgever monumentenzorg - Arno Boon (BOEi)

13.50 uur: Het model-Restauratiebestek: innovatie van het verleden - Marjella Prins (architectenbureau Fritz) en Alberto Kerkhof                   (Rijksvastgoedbedrijf)

14.15 uur: Pauze

14.30 uur: Parallelle workshops (beide workshops vinden twee keer plaats)